Lik sin mamma tro?


Ni är väldigt många som utbrister "Guuud vad han är lik dig!" när jag lägger upp kort på Alfred eller när vi träffas på stan vilket jag tycker är väldigt roligt att höra såklart <3 De flesta som känner oss båda brukar faktiskt säga att han är mest lik mig, med undantag av Kenneths släktingar då för de hävdar bestämt att han är mest lik sin pappa ;) Till en början tyckte jag mig bara se Kenneth i honom, men ju mer tiden går desto mer kan jag förstå vad ni menar. Jag ser faktiskt mer och mer av mig själv i honom för varje dag som går. Med det sagt så är dock vissa delar av ansiktet är helt klart en blandning av oss båda - han har t.ex. Kenneths överläpp men min mun och Kenneths ögonfärg men mina ögon. Det är allt lite häftigt det där! Nu var ju jag i och för sig också blåögd när jag föddes (det slutade dock med att jag fick gröna ögon) men jag kan inte tänka mig att jag hade Alfreds vackra blå färg utan den har han allt fått av pappa sin ;) Håller tummarna för att han får ha kvar färgen som han har nu (men det spelar givetvis ingen som helst roll egentligen). Andra drag som man kan urskilja är Kenneths "bekymmersrynkor" i pannan, mina tår osv osv. Jag tycker helt enkelt att han är en perfekt blandning av oss båda, precis som det ska vara! <3
 
Här kommer några gamla kort på mig när jag var liten som ni kan jämföra med korten på Alfred i det föregående inlägget (och övriga inlägg på bloggen såklart). Vad tycker ni? Finns det några likheter?
 
 
 
 
 

Allmänt |
#1 - - [email protected]:

Nog är han lik sin mor =)

Upp