Världens gladaste charmtroll <3


Nu har det visst gått ett tag sedan min senaste uppdatering - dagarna bara springer förbi med en nyfödd liten bebis här hemma! Har mängder av saker att berätta och skriva om, vet inte rikigt var jag ska börja, men jag kan i vilket fall som helst berätta att vi har världens gladaste charmtroll här hemma för tillfället. Alfred gör inget annat än att jollra nöjt och bjuda på mängder av härliga leenden som gör oss alldeles varma i hjärtat! Det känns verkligen som om han försöker kommunicera med oss, han ligger verkligen och pratar med oss - gör massor med svarsljud, så häftigt! Det är till och med så att jag drar mig för att gå in i duschen, kan inte slita mig från vår lilla sötnos! Det är verkligen helt fantastiskt att se hans framsteg från dag till dag, var bara några veckor sedan vi fick första riktiga svarsleendet och nu kommer dem alltså heeela tiden <3 
 
Jag ska verkligen bli bättre på att uppdatera nu, händer för mycket för att halka efter! Jag vill inte missa att skriva om något (det är givetvis helt oundvikligt) men min intention är att missa så lite som möjligt iallafall :) Här kommer ett litet kollage med bilder på Alfred när han ler, det är från i tisdags när han fyllde sju veckor. Herregud vad tiden går - snart fyller vår lilla knodd två månader! Helt galet!! Känns som igår han kom till oss men samtidigt så känns det som han alltid har varit en del av vår familj. Svårt att förklara det där <3 <3 <3
 
 
 

Idag fyller det här glada busfröet hela sju veckor ☺️ Grattis vår älskade Alfred, vi älskar dig! 💖

Ett foto publicerat av Evelina Vikholmen (@familjenvikholmen) Mar 30, 2015 kl. 10:51 PDT


Allmänt |
Upp