Första egentiden för min del


Första egentiden för min del idag och den spenderades på frisörsalongen Diva i Alingsås. Mitt hår har blivit rejält slitet efter förlossningen så det var i stort behov av lite kärlek. För att jag skulle ha möjlighet att ta den här klipptiden så fick mina föräldrar vara barnvakter för första gången någonsin idag. De gick en promenad med Alfred i vagnen tills dess att Kenneth slutade för dagen. Morfar Ingemar hade varit nervös hela dagen inför att vara barnvakt men han hade varit nervös i onödan för det gick hur bra som helst, Alfred sov sig igenom hela promenaden <3 När jag ar klar mötte jag upp dem allihop och vi sprang på Jörgen, Julia och deras lilla Oliver på stan - första mötet med pyssling Oliver alltså! Därefter åkte jag och Kenneth till Vimpeln en snabbis, vi behövde handla lite mat så jag, Alfred och Ludde satt kvar i bilen och väntade medan pappa Kenneth sprang in på Maxi. Nu är vi hemma och en riktig myskväll väntar oss, helt underbart att mysa ner oss i soffan hela familjen! <3
 
 

Allmänt |
Upp