Mammas fötter <3


Åh, min älskade pojke! Jag kan verkligen inte se mig mätt på dig - kan sitta i timmar och bara studera alla dina vackra drag! <3 Jag tror jag vet exakt var varje liten leverfläck sitter, hur många rynkor som kommer fram vid ögonen när du ler osv. Det är också roligt att se dina likheter med mig, pappa Kenneth och övriga släkten. Har ju skrivit förut att många tycker du är lik mig, har min mun osv. men en sak som inte många vet om är att du verkligen har din mammas fötter. Hihi, min underbart söta son - tycker lite synd om dig som ska behöva få likadana fötter som din mamma, men mest är det faktiskt gulligt <3 För att förklara för er andra som läser så kan jag berätta att Alfred har, precis som sin mamma alltså, lilltår som gömmer sig under foten mestadelen av tiden. Visst kan vi "tvinga" ut den genom att sträcka på den, men varför ska man göra det? ;) I avslappnat läge så lägger sig lilltån i princip under foten när man går, den kurar in sig sådär lite på sniskan lliksom. Det gör inte ont alls och jag tror inte att det är något som någon annan än jag själv tänker på - men nu kommer alltså vår lilla Alfie att ha det likadant ;) Givetvis ska ni få se en bild, så här kommer en bild den sötaste foten som världen någonsin skådat; Alfred Wilhelm Vikholmens söta "fossing" <3
 
 
 

Allmänt |
#1 - - Liselotte:

Bebishänder och bebisfötter är ju något av det ljuvligaste som finns :).

Svar: Ja, visst är det!? Helt underbart <3
Evelina

#2 - - Liselotte:

Bebishänder och bebisfötter är ju något av det ljuvligaste som finns :).

Upp