Minnesskåp från graviditeten och förlossningen <3


Idag har jag fixat i ordning ett litet minnesskåp med minnen från graviditeten och förlossningen, fick även viss assistans från Kenneth - väldigt mysigt! Mamma och pappa köpte det till mig när de var i Ullared i fredags, himla kul minne att ha tycker jag! Vet att många mammor därute har gjort ett sådant här skåp, är lite "inne" just nu men det spelar ju ingen roll enligt mig - är lika roligt att göra ett för det! Blir ju ett väldigt personligt och fint minne att ha <3
 
Mitt minnesskåp (lite konstigt ord tycker jag men använder det i brist på ett bättre) ser ut så här:
 
 
Jag blev verkligen supernöjd! Rekommenderar starkt er som nyligen fått barn eller är gravida att göra ett likadant :)
 
 

Förutom fixandet av minnesskåpet har dagen bestått av mys med mina pojkar (för min del), vedkörning med fyrhjuling (för Kenneths del) och middag + firande av Stigs födelsedag hemma hos Annkie och Stig (för hela familjens del). Det var faktiskt första utflykten för Alfred när han åkte hem till någon och hälsade på :) Vi har ju varit på BVC tidigare för besök och föräldragrupp och sedan har vi faktiskt tagit en fika på stan hela familjen en gång. Det var en solig och fin lördag som vi passade på att fika på Nygrens café's uteservering - det var väldigt lite folk på gården så vi vågade faktiskt då risken för ev. smitta kändes minimal, så det var väldigt mysigt <3 Det gick i vilket fall som helst jättebra hos Annkie och Stig, Alfred var pigg och glad hela tiden vi var där :) Förutom på slutet ska tilläggas för då somnade han gott i min famn (helt utan gråt) <3 Vi fick med oss lite av Kenneths gamla leksaker hem vilket kändes väldigt roligt! Bl.a. en Brio tågbana som det lekas flitigt med :) Nu blir det soffmys med hela familjen! <3


Allmänt |
#1 - - Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo:

Jättefint, vilket minne att ha!

Svar: Tusen tack vännen <3
Evelina

Upp